måndag 1 november 2010

Vad gjorde ni under lovet?


Hej-heej!

Jag tror att vi alla håller med att lovet var för kort. Men vad gjorde ni förra veckan? Och jag tror inte på det om ni bara skriver att ni sov och åt hela veckan.. :)

Jag till exempel åkte till Sverige. Den var en kryssning och till min förvåning var Sandra, Aurora, Liisa och Andry också på samma båten. Men 6 timmar är ganska kort tid för att besöka Stockholm så jag bara handlade, promenerade, åt och åkte bussen. :D För resten av veckan vilade jag och var ut med vänner. Det var ganska många bra fester där vi kunde dansa och lyssna på bra musik.

Jag har inga fina bilder av Stockholm, men här är en vacker bild av hösten i Stockholm som jag hittade!



Anette



4 kommentarer:

Kristel Kõiva sa...

Hej!
Jag hade mycket bra lovet. Jag kunde gjöra alla saker som jag ville. I måndags hade min vän en födelsedagsfest. Jag såg många bra vänner och det var kul. I tisdags gick jag på Rock Cafe och där var mitt favorit band- Biffy Clyro. Bandet är ganska nytt för mig men koncert var så så bra. Och i onsdags besökte jag och min väninna min syster i Tartu. Och vi gick på Tartu Universitet och vi lyssnade på förelesningar. Under lovet träffade jag också mina vänner och vi gick på bio. I söndags hade jag och Liisu och en vän mycket kul kvällen. Vi tittade på filmen "Bröder" och åt mycket. Och jag också hade träningar under lovet.
:)

Ats sa...

Hej!

Mitt lov var helt ok. Jag vilade så mucket som jag kunde. Jag gick till ögonläkaren, men all ting är bra med mina ögon. Jag också tänkte att åka till Tartu och lysnna på föreläsningar i Universitet, men på morgonen tyckte jag "meh?". Så jag gick till Tallinn Universtitetet istället. Tyvärr kunde inte hitta psykologi..
På söndags flyttade jag möbler.
Jag också köpte några saker.

Unknown sa...

Hej!
Så, mitt lov var full av verksamheter. I tisdags åkte jag till Helsingfors. Där hade jag ungefär två timmar att handla - jag sprang ganska mycket :)
Senare på kvällen träffade jag Maria och Aurora och vi hade bra tid.
I onsdags gick jag på en föreläsning om utländska universitet - det var kul.
I torsdags tittade jag på en serial hela dagen, det var min dag för att vila.
Och i fredags gick jag på bio med Marta och efter det gick jag på träning.
Till sammanfattningen var det ett jättekult lov.

Age sa...

Hej,
jag var på resan med min familj.
Vi besökte Sicilien och vi stannade där i 9 dagar.
Sicilien är JÄTTE vacker, bergig och grön. Vi bodde i en medeltidsstad som heter Cefalu men vi åkte runt ön ganska mycket.
Jag åt så hemskt mycket goda saker där. En dag åkte vi till en matfestival. Jag älskar det italienska köket!